Calm.

 


27/12




Har haft en jättemysig jul. Fick bla. nytt skissblock och pennor och grejor, så jag gjorde denna.

Fick även de två första säsongerna av "The big bang theory" Så det har varit igång non stop i stort sett (sätt?).


Bilder.

 

Två bilder som jag har glömt att visa.

Har varit ledig idag, skönt!

Hej.

Min körskolelärare ringde nyss och sa att de hade fått ett återbud till halkkörning imorgon och undrade om jag kunde ta det tiden. Har sett fram emot halkan, men nu när jag ska göra det imorgon så blev jag jävligt nervös. Men men. Alla säger att det är skitkul. Och så ska jag köra bilen ensam, det ser jag fram emot jättemycket!

Så, jag missar min lektion, men kommer för att fixa med ett projekt fram mot eftermiddagen.

Ihhh! Okej. Bye.

The Raven.

  

 

Har suttit med denna en liten stund nu. Vet inte vad jag tycker riktigt. Var kul att göra något i alla fall. Orkade inte dra fram kameran, så det fick bli webcam-bilder.


Hår

Är hemma och är sjuk, så jag har roat mig med den här sidan en stund :P

Funderar för övrigt på att låta mitt hår växa ut lite igen. Inte så långt som det var innan, men längre än nu. Beslutsångest? Jag?


RSS 2.0