21

 
 

Den 10 februari firar mina föräldrar 21 år tillsammans. Har suttit och målat på denna akvarellteckningen som jag tänkte skulle bli deras present, medans jag kikade på wallander.

Utgick från en av mina favoritbilder på dem, för säkert 20 år sedan, när de är på fotbollsmatch (tror jag). Inte så jättelikt, men men. Det var kul i alla fall.

Music

 


Har suttit och kladdat på denna bilden en stund nu.

Borde skriva engelska, men kommer inte på vad jag ska skriva om.

Och idag tog jag körkort :D

Flow.






Gjorde denna för ett tag sen.

Nu borde jag läsa en bok som skulle ha varit utläst för över en månad sen, i Lit C. Oh well. Gör det snart.

gosh...

Idag har varit en väldigt händelserik dag. Börjar med att mamma är avtuppad och inte kan andas, hon och Becci åker ambulans till sjukhuset. Pappa skjutsar mig till vägverket, så jag kan gör mitt teoriprov (som jag klarade!!). Sedan har x antal timmar spenderats på sjukhuset. Det är bra nu dock. Fy fan vad läskigt det var.

Och så har jag hunnit med min (förhoppningsvis) sista körlektion idag också.

Nu har jag ont i huvudet och vill mest bara lägga mig ner och snarka en stund.

Det närmar sig...

På tisdag ska jag skriva mitt teoriprov till körkortet, på onsdag kör jag upp. Börjar bli riktigt nervös. Har pluggat som ett as och mamma förhör mig. Vi tar en liten paus just nu. Känns som att jag kan det, blir riktigt besviken om jag blir underkänd. Har en körlektion imorgon kl 07.00. Ska göra ett test också efter lektionen. Får se hur det går. Iih! Har inget annat i huvudet just nu. Hoppas att allt är över nu i veckan så att jag kan släppa allt vad körskola heter.

Nåja. Vi får väl se.

RSS 2.0