Ny header.

Så. Nu har jag pysslat ihop en header som kommer användas tills jag pysslar ihop något bättre. Var lite trött på min förra bara :)

Vad tycks?

28/10-09

God morgon!

Känns väldigt bra att vara tillbaka på blogg.se igen. Har alltid gillat denna sidan. Men men, idag ska jag försöka bli klar med en tavla som jag håller på med. Och så kom jag på att jag har en massa bilder på bilder i min kamera som jag kan visa lite senare.

Sitter och lyssnar på Def Leppard på Spotify. Love it! Har precis ätit en ganska äcklig frukost, om någon undrar, och funderar på att gå och duscha om ett ögonblick.

Måste bara ta upp en sak till! Min syster köpte en mascara för några dagar sen som har en lukt som ska föreställa ros eller någonting. Jag provade den och blev sjukt illamående av lukten (stanken). Jag kunde knappt vara i närheten av min syster när hon hade den på sig heller. Det finns säkert folk som gillar den, men lukta på den innan du köper den! :P



Blev väldigt besviken, har velat prova denna mascaran jättelänge.

Man kan ju alltid prova.

Antar att alla är ganska trötta på sånt här, men det skadar ju inte att försöka :P

 

Om ni inte är medlemmar på gratismakeup.se redan så skulle jag bli jätteglad om ni vill bli det genom mig :) Klicka på den rosa lilla bannern i så fall :)


Några av mina grejor.

Tänkte visa lite grejor som jag är extra nöjd med :) Ingen speciell ordning.



Denna gjorde jag till mina föräldrar när de firade 20 år tillsammans.



Gjorde denna för ganska längesen, men gillar den fortfarande :)



Gillar inte denna så mycket längre som jag gjorde när jag precis hade målat den, men kommer ihåg att jag var så jäkla nöjd med munnen, så den får vara med här ändå :)



Hade denna idén jättelänge i huvudet innan jag faktiskt målade tavlan. Gillar den jättemycket. Är nog den tavlan som jag får mest komplimanger för :)



Jag tycker om "stämningen", eller vad man ska säga, i denna bilden. "Lugnet" kanske är ett bättre ord. Gillar inte håret dock, men det brukar jag inte göra. Tycker det är grymt svårt med hår.



Vet inte riktigt varför jag gillar denna, jag gör det bara :)



Gjorde denna till min farmor när hon fyllde år i början av september i år. Hon blev jätteglad :) Föreställer henne och mig för typ 16-17 år sedan :)



Denna gjorde jag i skolan förra året tror jag. Vi skulle teckna av foton och jag gjorde då denna :)



Den här satt jag mest och kladdade med när jag hade tråkigt, men den blev ganska bra i slutändan :)

Så ja. Det var några av mina egna favoriter. Har fler jag gillar, men hittar inte bilder på dem. Ni kan ju kolla på några av de ställena jag nämnde i det förra inlägget om ni är intresserade.

Hej!

Nu lämnar jag devote.se sen de tog bort en av mina gamla bloggar, då den var inaktiv. Blev ganska förbannad på det, så nu kommer jag att blogga här istället.

Heter Angelica och är 18 år och bloggade fram till nu på konstigt.devote.se (inte denna som blev borttagen :P). Kommer att fortsätta att visa mina tavlor, teckningar och liknande på även denna bloggen. Vill ni se några av mina grejor så kolla min förra blogg, min deviantart eller min youtube (har bara en video uppe än så länge dock).

Ska fixa till designen på bloggen så småningom också, så länge får ni titta på min gamla header :)

Hoppas ni fortsätter läsa :)

RSS 2.0