This and that

Tänkte att det var dags för en uppdatering. Har flyttat till Halmstad för att gå på högskolan här. Har haft nollning de senaste tio dagarna, som har varit asjobbig, men ändå klart värt det. Man har haft kul också :P

Idag är jag ledig, sen börjar skolan imorgon. På torsdag åker jag hem till Skåne, om jag har fattat schemat rätt. Och så ska farmors 70 år här på jorden firas. Sen ska jag äntligen få träffa Lexi!!!

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle trivas så pass bra som jag gör här i Halmstad. Jättemysig stad. Fast det hade varit gött med en egen lägenhet, med egna möbler och kök och sånt. Men det får bli senare, gillar mitt rum så det funkar nu. Ligger bra också. Tar typ 2 minuter att gå in till centrum och 10/15 minuter att cykla till högskolan. Najs att slippa pendla!

Nu ska jag nog ställa mig i duschen och se till att få någonting gjort idag. Typ städa lite.

RSS 2.0