Något.

Ugh... Känner mig smått däckad. Ont i halsen och känner mig febrig. Orkar inte och hinner inte bli sjuk just nu. Har så många arbeten för tillfället, känns det som. Nåja. Får väl se till att vila när jag kan. Och så hade jag behövt tvätta lite. Får se om det finns någon tid i veckan. Nu ska jag se på film och halvsova en stund. Skönt att inte börja förrän 13 imorgon. Det får bli en ordentlig sovmorgon för mig känner jag.

Jag har varit lite duktig idag i alla fall och köpt vantar. Trodde jag skulle förfrysa fingrarna när jag cyklade till skolan imorse. Nu ska jag bara ha tag i en vinterjacka också.

Några fd. elever kom och pratade idag, om vad de gör nu och vad de har gjort efter utbildningen. Det var intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0